Ірина Свистун, 
начальник Головного територіального управління юстиції у Сумській області
  • Головний спеціаліст з внутрішнього аудиту

  • Головне управління юстиції в  Сумській області Ad impossibilia lex non cogit
    Закон не вимагає неможливого
    12-06-2015, 12:46

    Кошторис ГТУЮ


        Затверджений у сумі Тридцять вісім мільйонів чотирнадцять тисяч чотириста грн. (38 014 400 грн.)
          (сума словами і цифрами) 
        Заступник Міністра - керівник апарату
          (посада)   
            О.П.Іванченко
            (підпис)                              (ініціали і прізвище) 
        (число, місяць, рік)   
            М. П. 
    КОШТОРИС
     на  2015  рік
    34933040         Головне управління юстиції у Сумській області
     (код за ЄДРПОУ та найменування бюджетної установи)
     
     (найменування міста, району, області) 
    вид бюджету    Державний,        
    код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування бюджету  360 Міністерство юстиції України, 
    3601010 "Керівництво та управління у сфері юстиції"
    код та назва програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету
             
    (код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів) 
            (грн.) 
    Найменування Код  Усього на рік  РАЗОМ 
    загальний фонд  спеціальний фонд 
    1 2 3 4 5
    НАДХОДЖЕННЯ - усього  Х 31 214 400 6 800 000 38 014 400
    Надходження коштів із загального фонду бюджету  Х 31 214 400 Х 31 214 400
    Надходження коштів із спеціального фонду бюджету, у т.ч. Х Х 6 800 000 6 800 000
    надходження від плати за  послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством (розписати за підгрупами) 25010000 Х 5 500 000 5 500 000
    Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю 25010100 Х 5 500 000 5 500 000
    інші джерела власних надходжень бюджетних установ (розписати за підгрупами) 25020000 Х    
    інші надходження, у т.ч.   Х    
    інші доходи (розписати за кодами класифікації доходів бюджету)   Х 1 300 000 1 300 000
    виконавчий збір 22070000 Х 1 300 000 1 300 000
    фінансування (розписати за кодами класифікації фінансування бюджету за типом боргового зобов'язання)   Х    
    повернення кредитів до бюджету (розписати за кодами програмної класифікації видатків та кредитування бюджету, класифікації кредитування бюджету)   Х    
    ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ КРЕДИТІВ - усього  Х 31 214 400 6 800 000 38 014 400
    Поточні видатки  2000 31 214 400 6 765 000 37 979 400
    Оплата праці 2110 19 992 000 1 594 700 21 586 700
       Заробітна плата  2111 19 992 000 1 594 700 21 586 700
       Грошове забезпечення військовослужбовців  2112      
    Нарахування на оплату праці 2120 7 257 000 578 100 7 835 100
    Використання товарів і послуг 2200 3 952 300 3 790 300 7 742 600
       Предмети, матеріали, обладнання та інвентар 2210 958 000 1 220 000 2 178 000
       Медикаменти та перев'язувальні матеріали  2220      
       Продукти харчування  2230      
       Оплата послуг (крім комунальних) 2240 885 000 1 248 800 2 133 800
       Видатки на відрядження  2250 103 500 160 000 263 500
       Видатки та заходи спеціального призначення 2260      
    Оплата комунальних послуг та енергоносіїв  2270 2 005 800 1 161 500 3 167 300
       Оплата теплопостачання  2271 948 800 548 100 1 496 900
       Оплата водопостачання та водовідведення  2272 28 600 33 000 61 600
       Оплата електроенергії  2273 419 300 280 000 699 300
       Оплата природного газу  2274 609 100 280 000 889 100
       Оплата інших енергоносіїв  2275   20 400 20 400
    Дослідження і розробки, окремі окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм 2280      
       Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм 2281      
       Окремі заходи  по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку 2282      
    Обслуговування боргових зобов'язань 2400      
       Обслуговування внутрішніх боргових зобов'язань 2410      
       Обслуговування зовнішніх боргових зобов'язань 2420      
    Поточні трансферти  2600      
       Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)  2610      
       Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів  2620      
       Поточні трансферти урядам іноземних держав та міжнародним організаціям 2630      
    Соціальне забезпечення 2700      
       Виплата пенсій і допомоги  2710      
       Стипендії  2720      
       Інші виплати населенню  2730      
    Інші поточні видатки 2800 13 100 801 900 815 000
    Капітальні видатки  3000   35 000 35 000
    Придбання основного капіталу  3100   35 000 35 000
    Придбання обладнання і предметів довгострокового користування  3110   35 000 35 000
    Капітальне будівництво (придбання)  3120      
       Капітальне будівництво (придбання) житла  3121      
       Капітальне будівництво (придбання) інших об"єктів 3122      
    Капітальний ремонт 3130      
       Капітальний ремонт житлового фонду (приміщень) 3131      
       Капітальний ремонт інших об'єктів  3132      
    Реконструкція та реставрація 3140      
      Реконструкція житлового фонду (приміщень) 3141      
      Реконструкція та реставрація інших обєктів 3142      
      Реставрація пам'яток культури, історії та архітектури  3143      
    Створення державних запасів і резервів  3150      
    Придбання землі та нематеріальних активів  3160      
    Капітальні трансферти  3200      
    Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям) 3210      
    Капітальні трансферти органам державного управління інших рівнів  3220      
    Капітальні трансферти урядам іноземних держав та міжнародним організаціям 3230      
    Капітальні трансферти населенню  3240      
    Надання внутрішніх кредитів 4110      
    Надання кредитів органам державного управління інших рівнів 4111      
    Надання кредитів підприємствам, установам, організаціям 4112      
    Надання інших внутрішніх кредитів 4113      
    Надання зовнішніх кредитів 4210      
    Нерозподілені видатки 9000      
             
             
    В.о.начальника управління   _____________________________ В.В.Трошечко  
        (підпис)     (ініціали і прізвище)   
             
             
    Начальник відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності   _____________________________ Н.І.Світлична  
        (підпис)     (ініціали і прізвище)   
    __________________        
    (число, місяць, рік)         
             
    М. П.         

    Україна, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28. Тел./факс (0542) 66-19-48, 66-19-36

    © 2016 Головне територіальне управління юстиції у Сумській області
    Розробка студії «Данкор Веб» Мапа сайту